Saturday 31 December 2011

bye 2011 . i will miss you so much


heyy , aku rasa sedih plus terharu . gembira pun ade . kalau korang  kenal
aku mesti korang akan tau aku ni jenis susah sangat nak lupakan kenangan 
silam aku , yeeahh , sangat sangat susah . aku  sekarang   dah     15  tahun, 
kenangan masa aku 6 tahun pun aku still tak leh lupe .    masih  segar  lagi
dalam ingatan kadang-kadang sampai terbawak   -  bawak dalam   mimpi. 
tapi aku still boleh jalankan hidup aku macam biasa . pejam   celik   pejam 
celik , sekejap je masa berlalukan . aku rasa macam baru je ambil   exam
pmr hari tu . result aku korang mesti tak tahukan ? ha'ah , aku tak buat pun 
entry pasal result hari tu . always busy dengan benda yang tak    berfaedah 
akuh ni .kenapa aku jadi macam tu ? why ? why ? aku ada banyak    azam
baru , nanti aku buat post pasal AZAM TAHUN BARU AKU . sabar ye 


esok 1 januari nak pergi hantar kakak aku pergi stesen   bas .     dia   nak
bertolak pergi PLKN . nak buat post ke tak pasal esok ? kalau aku rajin ,
aku buat yew . kalau aku malas jangan harap . tadi mak aku shopping lagi 
dengan kakak aku . tak habis lagi gamaknye . aku tak ikut . malas sebab 
aku rasa hari ni aku nak habiskan masa dengan facebook , blogging, twitter 
je . ye lah , hari akhir kan . semua orang tak nak lepaskan peluang . begitu 
jugak aku . balik pergi bandar , mak aku belikan aku kemaja . comel sngt
tak payah kot ambik gambar . aku bukannya blogger terkenal pun . blog 
aku ni pun entah ada orang baca ke tak . ahhh , aku tak kisah mana lah 
semua tu , yang penting , aku dapat luahkan semua isi hati ,isi perut aku 
sini . tu pun dah buat aku happy . 


sebenarnya , aku tak makan nasi lagi dari 
pagi tadi  . breakfast tadi makan kentang & roti canai je . tak kenyang tapi
syukur alhamdulillah . duk menghadap lappy je dari tadi mentang-mentang 
esok dah tahun 2012 . haha . makan dulu ye . TUNGGU , INI BUKAN ENTRY
TERAKHIR LAGI  UNTUK TAHUN NI . ^,^v




No comments:

Post a Comment