Wednesday 7 December 2011

perempuan tak suke bile lelaki .....

selamat pagi semua .. errr . pagi ke ? selamat petang semua dan 
salam 1 malaysia . hari ni aku nak share sikit pasal sikap dan sifat
perempuan . iyelah aku pun kaum hawa  . selalu orang kata perempuan
ade pelbagai ragam kan ? no no no . kenyataan tu memang benar tapi
bukan perempuan je . lelaki pun same . kadang-kadang lelaki ade
beberapa perangai yang buat si perempuan menyampah . anda
. pernah mengalami situasi sebegini, anda sepatutnye berterus terang
dengan lelaki tu .



  •   kuat cemburu / cemburu tak bertempat .

ni perempuan paling tak suke. cemburu yang keterlaluan .
kalau aku pun aku tak suke . bagi aku kalau lelaki cemburu
itu bukan sweet atau memberi kasih sayang . tapi tu penyeksaan
bagi aku . situasi ini menyebabkan perempuan akan berasa
rimas . kepade lelaki di luar sane , jnganlah bersikap macam ni
kalau tak nak kehilangan awek .

  • pengecut 

ni aku rasa nak tergelak pun ade . dalam dunie ni ade jugak lelaki
penakut wei kadang kadang mengalahkan orang perempuan .
cube fikir kalau lelaki sendiri penakut , macam mane nak lindung
kaum hawa . nanti kalau dah kahwin , tak malu ke anak tengok
bapak die seorang yang penakut . hahaha .
  • mengongkong
terlalu mengongkong pun tak boleh jugak . awek nak pergi mana
mana kena mintak izin . aduyaiii macam suami isteri dah . nak
kawan dengan budak lelaki sekelas tak boleh even awek tu nak
bincang pasal pelajaran . mengongkong lebih pada mak bapak
si awek . bermesej, calling calling perkara wajib setiap hari .
call tu lebih 10 kali sehari . tanya buat ape , dgn sape , pergi
mne . ishh ishh ishhhh ,....
  • panas baran
lelaki ni ade pelbagai jenis dan ragam macam perempuan jgk
aku rasa lelaki memang ramai panas baran . 90% lelaki dalam
dunie panas baran . betul tak ? kalau salah sorry yee reader
lelaki ... :) lelaki suka tinggi suara pade perempuan padahal
perkara kecik je pun . kesian perempuan ............
  • cakap besar
terlalu sangat nak banggakan diri sendiri .kononnye nak cover
macho depan awek . whatsoever perangai macam ni . then kalau
buat perkara kecik je , dah nak heboh-hebohkan .

  • tidak menjaga kebersihan
senang aku cakap PENGOTOR lah . nak pergi dating ngan awek
pakai baju ntah ape ape dengan selekah dan tidak sikat rambutnya
ade jugak jenis yang tak kisah , korek hidung depan awek .wakakakaka

  • kedekut 
yang mahal tu awek tu bolehlah sabar macam stilletto ke . faham
je kan lelaki tak mampu . ni awek mintak belikan selipar jepun
fipper pun tak mampu wei . tok sah kate selipar fipper topup
3 ringgit pun tak bagi . eh 3 ringgit mane ade sekarang . oke tipu
5 ringgit .

  • busy
busy buat ni , buat tu . sampai takde mase nak layan awek .
call , mesej seminggu sekali je . awek tu pun kemain dah
bersyukur kalau call seminggu sekali nasib baik tak sebulan
sekali  .lama lama awek tu pun pergi kat orang lain .
          padamukaaa kooo!!! :))

aku share ni atas pengalaman aku sendiri . takde copy
orang punye . and ni pendapat aku . kalau ade lelaki tak
setuju . okey jee . aku terima sebab aku seorang yang cooll .
:D assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment