Friday 9 December 2011

pink friday

assalamualaikum ^^
title harini PINK FRIDAY YE . act , takde tittle kot nak bagi . hewhew .

sape kenal PINK FRIDAY ? haha . cantik tak die ? :))) hye pink friday ,
saya ambik name awak ye untuk dijadikan title . hari ni takde ape yang menarik
pun . macam hari hari biase . kelmarin my pak long datang rumah lha . with his
 family aziz , basyir , and other . basyir budak yang paling nakal woo . aku ingat lagi
 mase aku pegi rumah nenek aku . punye lha nakal . die tarik rambut aku . aku rasa 
macam nak lenyek-lenyek je budak tu wei . grrrr ... tadi aku buatkan blog untuk
my beloved sister . http://ceritahatictpiqah.blogspot.com/ korang follow lha die &
rajin-rajin lha blogwalking blog die . tapi blog aku jangan lupe . cantik tak  
aku edit blog die ? cakap cantik pleaseeee .heee.

tadi kena marah dengan mak aku . hahahaha . tulah kau malas sangat kan .
tak perlu lha citer pasal ni . malu aku nanti . hari ni kawan aku eisha datang 
terengganu . kat tanjung vista . nak jumpe tapi takde transport . me miss you
eisha . sejak die pindah hari tu . dah tak jumpe langsung . rindu tu doksoh kabo
ahh. rinduu parokk odoe . eh eh , ade citer baru lha hari ni slot zehra . cite ni 
|
|

jyeahhhh . lakonan eira syazira . nampak trailer die macam best . nak tahu 
best ke tak , jom tengok malam ni pukul 9.00 p.m .tinggal berape minit 
je lagi . okey bai . tak sabar nak tengok cite ni . :))

No comments:

Post a Comment