Saturday, 31 December 2011

sains tulen ?



berape jam je lagi dah masuk tahun 2012 . sedih lah nak tinggalkan 2011 .
berape kali nok kabo au . hahah . dah berulang-ulang kali aku kabo 
*gile .tadi kat sekolah ada sesi pendaftaran . haha . aku tak pergi pun . 
ada lah alasan-alasan tertentu . kawan-kawan aku semua ingat aku pegi .
log in facebook . ramai hantat chat , 'arah , duk kls ane ?' aku tak tahu lah 
cause aku tak pergi . so , please jangan tanya . kawan aku sarah q , dapat result 
sama dengan aku , dia kena masuk kelas sains tulen . sarah kata aku pun sama
grrrrr .. aku takmboh lah , dok wahi . susoh odoe sains tulen . ohmygod, 
nanti aku kena belajar fizik,kimia sume tu , oppps salah bukan kena tapi harusss 
giler pale . tapi aku tetap nok duk kelas bs , ambil aliran akaun perdagangan .
aku suke kire kire je . dok pening pale . 

aku tetap dengan pendirian aku , aku nok duk kelas bs .even kawan aku 
dapat 7a pun tak nak ambik sains tulen , apatah lagi aku yang dapat 
result yang tak seberapa ni .aku akan berbincang semula dengan cikgu .
harap-harap dapat . tadi rumah jiran aku ada buat kenduri , anak dia 
bertunang , aku tak pergi . jangan tanya . rugi ohh aku tak pergi .
sebab bff aku yang sangat baik yang pernah aku jupe datang kenduri tu .
dia pakai bracess sekarang , tak aci , tak aci , aku pun nak jugak .
semakin cantek dia sekarang , dulu pun ape kurangnye . dia bijak woo .
tak macam aku . bagi aku , SHE IS PERFECT !

tapi kan aku tak de ah gambar dia . adepun masa dia umur 4 tahun .
nanti aku selongkar balik fone aku ey .


No comments:

Post a Comment