Saturday 31 December 2011

balik kampung , | entry bergambar

assalamualikum ,

sebenarnye tadi aku dah tulis balik kampung part 2 , sambungan entry 
RINDUU SEMUA . last-last tak ingat dah save . uwaaaaaa !!!! tekanan
jiwa aku jadi .... ni malas nak citer balik , dah lha panjang giler aku taip tadi .
tu lah kau arah , cuai !!!! ishhhh . 

ni masa kat rumah cousin aku nurul .

sory gambar kurang kualiti , saya bukan orang kaya , 
tak gune canon . just camera henset . lupe nak bawak 
camera sony .

muke hodoh mase ni . tak ready .

ni lah sepupu aku nurul , aku panggil dia yu ,singkatan nama
nuyu . gambar ni aku ambik kat Hotel Min Star . sape yang tinggal
terengganu mesti kenal . masa tu dia khusus kat sini . dia ni sangat comel
and cute , saya shuka saya shuka . umur dia dah 20 thun tapi tak nampak
macam 20 tahun pun kan ? aku plak besar dari dia . 

okey , tekanan tadi datang balik membuatkan aku kehilangan mood nak 
menaip  . berenti sini . tettttt .



No comments:

Post a Comment