Monday 5 December 2011

new look . akhirnye!!


yeeeeahhhhhh!!!! akhirnye .setelah bertungkus-lumus berkorban jiwa raga selama
lebih kurang setengah hari . ya allah!! bersyukur nye . dapat siapkan blog dengan 
hasil usaha sendiri . blog aku yang sebelum ni dah aku delete aka buang jauh jauh 
dalam laut sebab aku tersilap buat ape bende ntah . mengarut . sampai jadi macam 
huduh bangang giler babi . haha . sebenarnya , aku cuma nak letak favicon . tapi 
tak jadi . what the hell . buat penat aku je . last-last aku decide delete je blog tu 
serabut . aku tak suka serabut-serabut ni . then terus buang . kejar senang kan .

by the way , aku nak ucap terima kasih kepada suraya aishah yang sudah tolong 
aku buat blog aku jadi semakin comel . tapi apakan daya . dah jadi error tadi .
thanks kawan . muahhhh . kekg aku belanje mung mc flurry bereh ? haha . 
kadang aku rasa menyesal jugak pergi delete blog tu . dah nak buat macam
 mana sikap aku sendiri yang suka merosakkan diri sendiri . okay , aku memang
macam tu . hurmm . sabar je lah . tapi tak perlu lah kan aku menyesal tahap 
gaban sampai menangis . tak perlu semua tu kan . aku pun tak suka bazirkan 
air mata aku . 

sekarang aku rasa happy sebab usaha sudah membuahkan hasil . tapi kena follow
balik lah erk . prosese follow tu lah agak susah sikit . tapi takpe . blog aku yang 
sebelum ni pun berape orang lah sangat kan . aku bukannye blogger famous .
aku hanya sekadar blogger yang suke-suke .just nak mengisi masa lapang .
tapi ade jugak hasrat nak jadi macam nisamenaip, fatin liyana & yuyu zulaikha .
semua cun-cun . boleh ke aku jadi dengan muke yang macam jalan tar tak siap .
:D opps , sorry . why i'm so humble ? tak perlu kot . semua cantik dalam 
dunie ni . okay . bye . semoga suke dengan blog baru arah ni . 

lepas ni janji nak guna blog ni sampai bila-bila . taknak main delete-delete 
dah .ni blog yang terakhir . TRUST ME DEAR .

No comments:

Post a Comment