Monday 2 January 2012

SEKOLAH DATANG LAGIII . GRRRR!!!!!


assalamualaikum ^_^

semua orang tahu kan esok dah start sekolah balik & cuti sekolah akan 
berakhir hari ni . start esok aku akan menjadi form 4 , yeahhh , kira 
senior jugak lah . mesti esok facebook , twitter ,tumlbr , blog ,my space
akan sunyi sebab 80% yang main benda tu semua budak sekolah.tahun
ni aku dah tak exam , jadi buleh lah enjoy . hahaha . 2013 nak spm .
kena belajar bersunggu-sungguh . confirm esok ramai pelajar tulisan akan
menjadi hodoh . aku pun , sebab dah lama tak menulis kan . jadik lah tulsan
'cakar ayam ' . pffft .

bakpe aku tengok dalam fb , rama dok sabo nok g sekoloh . sedaknye 
orang yang berumur 18 tahun . dakyoh sekoloh doh . yeahhhhh . so jelly .
bakpe start koloh esok ? bakpe dok wat ari ahad minggu depan ? 
piye au wat start koloh esok er ? *stupido nguh ah . hahaha . koloh tiga
hari pahtu cuti mula . jadi malas wase nok g . koloh chendering gane au er ?
lame dok tengok . karat dok g au . kadang aku malah gop tengok koloh
nering , uduh ekpom . pintu tandas cabut lah . hahaha . kawan aku ramai 
nok pindoh . aku je dok tahu lagi . kalu aku pindoh pun tengoh-tengoh bulan 
kot . hok ade kawan aku kene duduk kelas lain . aduyyaii . 

lame dok kumpul ngan geng aku , pa sorang sorang lari . aku je dok lari 
bak aku ni jenis setia . *aceceycey  kadang bile duk rumoh , rindu lop
ke sekoloh . bile g sekoloh , nok duk dumoh . heee . aku rindu ke
mokcik kantin je . haha . mokcik kantin , kalu mung bace , kene v free 
kepok . ohhh , bakpe aku malas ngat nok g koloh ea ? tiada lagi bangun
lewat , tiada lagi pukul 3,4 pagi baru nak tidur . sumpahh aku rindu 
nak buat semua tu . 

tahun ni aku balik koloh ngan piye au ? malas ohh balik jalan opmo . 
lengoh bodo . benornye , aku malas nok g sekoloh sebab malas 
bangun, mandi awal . dop dap . sejukk ketor ah esok . malam ni kene
gosok baju , wat lah mende hok perlu . hok palng aku suke bile koloh
mari se je ...... nok tahu dok ? ......................................

AKU DAPAT DUIT ELAUNNNNN

yeahhhhhh . pitih ah pith ahh . duit aku akan banyak kembaliii .
& aku boleh kumpul duit . malas errr tengok muke cikmat bas 
esok . wakakaka . tahun ni malah doh bising bagor . nok wat perangai
molek sket . malah doh suke macam hantu . nok kawan ngan orang 
baik-baik . heeee . tadi op op op , aku kemah bilik . rajin aku op .
bia ah takdop orang tanye , aku nok kabo gop . pahtu tadi aku makang
jeput kalu base kl , kite panggil CEKODOK , sedap . jangan jealous .

aummm ..

p/s : sorry , kali ni aku cakak ganu . sape hok dok faham or ,
wat-wat faham lah ye . :)

No comments:

Post a Comment