Saturday 28 January 2012

kehidupanku di hostel :)

assalamualaikum ..
peace ^,^v

dah 2 minggu  aku takupdated blog kan ? rindu tak rindu tak ?
haha . okey , ingat tak azam aku 2012 nak duduk asrama/hostel .
azam aku dah TERCAPAI ! yeahhhh ! mula-mula aku pergi daftar sekolah
tu nervous lah jugak tapi takdelah nervous giler . wkwkwk .act , aku balik
rumah hari khamis haritu dah . macam biase lah kan , aku kan suka cerita
citer basi . haha . nevermind . baca je lah . :) ni pun aku ambik masa jugak
nak updated ,sebab petang ni aku dah nak balik hostel balik .pergi daftar kat
sekolah tu dengan my mom tersayang lah . love you <3 awal-awal lagi aku 
dah kene tegur , sebab musabab tudung singkat . haha . aku bukan sekolah 
agama pun . sory , agak kwanghajar . cikgu kat situ cakap tudung kene labuh
sikit yew . aku angguk je , pastu cakap , yewww . haha . siapa tak kenal
aku kan . 

masa kat koperasi , nak beli baju batik . aku nak saiz s jugak . maklumlah 
aku kan jenis kecik . mula kak form 5 kot , dia kata takda , pastu dia 
bagi saiz m , mak aiii , besar kedebak . last-last mak aku pujuk , and dia
pun bagi saiz s . yeahh ! mak aku lagi , that why aku terlalu sayangkan
mak aku . mak aku ialah ibu yang terbaik di dunia . well . pastu pergi 
kat blok asrama , aku duduk TETA 4 , aku orang pertama sampai kat
bilik tu weh . bangga , bangga . haha . kotor lantai . biasalah bilik tu
kosong sebelum ni . aku plih untuk tidur kat bawah je . senang . sedorm
lebih kurang 12 orang kot . aku dah jumpa GENG , semua yang sedorm
ngan aku GENG aku , ketua dorm aku name LEHA . alah, macam ko 
kenal . haha . saja nak cakap .

tapi kan ,sebelah blok aku , blok gamma . blok untuk form 5. aku tak ..
errr , kalau nak suruh orang ikut teladan yang baik , ko buat lah dulu .
*faham-faham je lah . aku berkawan dengan
ANIS,SUE,SUEHA,SUHAIBA,SYIKIN & ramai lagi , tak ingat nama 
time makan , ke surau , kami akan pergi bersama.bagus kan ? heee .
SUEHA ni makk aiii ,kelakar nak mapus , gelak dia tu . sapa yang
dengar gelak dia mesti nak sama-sama tergelak . hahaha . masa nak
balik aritu aku balik dengan eimy , sebab mak aku kerja , and jauh .
okey , aku tahu . pastu ayah eimy belanja makan kat kedai KARI ASHA 
thanks ayah eimy , haha . ohh lupa nak cakap , aku duk kelas 4KP2 
tablemate aku satu dorm ngan aku jugak , ZAM . syukur alhamdulilah
kelas aku perempuan ramai pada laki . 

fisrt time dapat pengalaman duk hostel , saya shuka , saya shuka . 
PENGALAMAN TAK BOLEH DIJUAL BELI tau 
duduk 4 hari kat hostel, dah demam rindu kat mak ,rumah ,keluarga
,bilik tidur , sekolah chendring ,kawankawan lama . haha . 
bila dah balik rumah , baik dah demam . demam rindu lettew . 
mula-mula duduk aku nak balik . ramai yang nak balik . sebab kita tak biasa
kan . tapi bila dah masuk  hari 3 , dah biasa dah sikit . bak kata pepatah
ALAH BISA , TEGAL BIASA . *ayat nok mapuh . x tau betol ke dok or
kat kantin , aku suka minum air milo & mee sup . ohhh , aku ni 
SECOND-INTAKE jadi budak-budak first-intake boleh buli ye . berlgak .petang ni 
aku nak bertolak balik , bulan 2 ni tak balik kot , aduyaiii ~ 
barang-barang semua dah packed . harap-harap takde yang tertinggal 
jenuh mak aku nak hantar balik . okey , banyak aku citer op , okeng
cungg . bai .muahh lu sekali . akhirnya aku dapat updated blog tentang
hostel , merajinkan diri . :* :*

No comments:

Post a Comment