Friday 13 January 2012

SM TEKNIK

assalamualaikum ^_^

good afternoon semua , good afternoon friday ,
hari rabu bersamaan 11.1.2012 , aku telah mandapat sepucuk 
surat cinta daripada kekasih lameku yang telah lama menghilang 
okey tipu , aku telah mendpat surat dari abang posmen , 
surat TAWARAN KEMASUKAN SM TEKNIK TERENGGANU 
ni sekolah ye 
|
|

padahal aku isi borang tu last minute dah , ingat tak dapat ,
tu tak cakap kat kawan, cikgu . mak aku pergi isi kan untuk aku
isi borang pade 9.1.12 , sampai surat 11.1.12 . cepatnye , sekolah 
ni proses kan . mula mak aku telefon sekolah ni , and cakap bla bla bla 
then pengetua tu cakap ,'boleh,boleh cukup syarat' pastu aku balik sekolh 
mak saudara aku pun cakap , dapat surat or , berjaya doh . even mak
sedara aku tak bukak pun surat tu , takut aku marah katanya . aku pun 
nak bukak tu pun dalam hati aku berdebar-debar woii ,hanya ALLAH je tahu 
last-last  , ANDA BERJAYA !!! aku rase macam nak joget , hahaha
guling-guling . aku pun telefon mak aku , aku boleh duk asrama , bestnya 
esok 14 haribulan aku kene g ambik gambar 10 keping dngan pakai
baju sekolah . ohhh shitt =' beli kasut hitam , membazir je aku beli kasut
putih .. 

and aku nak ucap terima banyak-banyak kat MY LOVELY MOM 
dia satu-satu nya mak aku kat planet ni , dia mak yang terlalu baik bagi
aku  . muaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh .<3 <3 <3



No comments:

Post a Comment