Tuesday 3 January 2012

first day school


assalamualaikum ^_^

yeahhhh , sekolah dah start macam biasa hari ni . aku pergi sekolah macam 
biase lah . buat tak tahu pulak . kalau siapa follow aku dari blog dulu
mesti dia tahu aku pergi sekolah dengan apa . aku g dengan bas , bas cik mat 
awal giler datang pagi tadi depan rumah , aku tak siap pakai kasut pun 
lagi . aduyyai cik mat , dia pulak yang terlebig excited . & aku terkejut
tengok bas lain dari yang lain *takdelah terkejut sangat bapok jin bas 
macam bas orang nak gi cameron highland or . lebih kurang gitu ah .

sampai sekolah awal giler bahabi . gelap lagi masa tu . aku ingat aku lah yang 
awal sekali datang , rupe-rupenye dah ramai orang datang . apa kena 
dengan sekolah aku nih ? biase budak sekolah ni ramai yang kena blacklist
nama . aku pun pernah . haha . then , pergi dewan , ada perhimpunan .
kereng kaki cikgu ceramoh lame ngat . pahtu form 4 gi bilik kokorikulum
ada oreintasi . giler bosang + ngantuk dengar cikgu ceramah .
aku duduk kelas gm . betul kawan aku cakap . hmmm , harap-harap
dapat tukar kelas bestari , errkk , sebenarnya aku pun tak tahu lah nak ambik
aliran nape , sains ? dah sah-sah aku tak pandai , account ? pandai tapi sikit
sikit je lah , takot tak dapat kejar budak lebih terrer . 

ekonomi asas ? duk kelas cm , aku rasa aku dapat ikut hok ni je kut 
tapi cikgu kata aku dokleh masuk kelas ni , dok layak .awak kena duduk
kelas pertama . aduyyyyai , KONFIUS aku dibuatnya . okey lah ,
tu je kot nak citer .


gambar sebelum pergi sekolah . 

*setiap entri , ada gambar #yuna . 
eh , ada ke yuna cakap macam tu ?

No comments:

Post a Comment