Friday 13 January 2012

saya suke awak ...


assalamualaikumm 

okey ni , aku nak share citer cinta beruk aku kat sekolah . biasalah 
kan . korang pernah tak minat kat seseorang tapi korang malu nak 
cakap ? aku tahu mesti ramai macam ni kan , sebab kite ni orang perempuan
nanti kalau kite cakap kat dia ,mesti orang cakap ' perigi cari timba ' kan 
demi menjaga maruah & martabat perempuan kan , kita letakkan 
tinggi-tinggi ego kita kan . sama jugak macam aku . 

aku minat giler babi kat mamat sorang ni weiii , sebab pertama ,dia baik
& dia SANGAT-SANGAT HENSEM macam muka pelakon 
VANILLA COKLAT . AIMAN HAKIM RIDZA . kenal tak ?
kalau sesape tak kenal tu aku tak tahu . google ah sendiri nama tu .
dia ni masuk sekolah aku pada tahun lepas , masa tu aku & dia form 3 lagi
dia      aku 3nur . aku mula-mula jumpa dia kat dewan sekolah 
dalam hati aku cakap hensemnya mamat ni . pastu aku tanya kawan
aku , budak baru ke ? kawan aku cakap hor , dia dari sekolah 
SMK TEMERLOH JAYA . aiiisshhh , sape bce blog aku hok sekolah 
aku alaberat lah . beng kabo ke yew odoe eh ,,, malu aku . hahaha . 

tapi minat aku pada dia lama-lama padam sikit-sikit sebab dia kapel 
dengan kawan aku , bukan di kalangan geng aku . kawan kelas lain .
nama tak boleh mention lah kan . masa         ni masuk , even nama 
dia bukan aiman , aku panggil dalam ni je        . masa       masuk ,
dah ramai perempuan minat dia , termasuk lah aku . setiap form mesti
ade minat dia kott , kawan aku yang kelas belakang pun minat dia . 
yang kawan aku minat dia tu , dia tahu , then dia tak layan pun kawan 
aku , sebab dia ni tak suka kot kelas belakang , dia kan bijak .kawan 
aku tu kira cantik dah . dia taknak. dia just nak awek dia je . untungg lah
awek dia kan . yang sekelas dengan dia pun ade minat and dia tahu jugak 
dia layan je , cakap-cakap baik je ngan perempuan tu . dia ni jenis tak
kisah sangat kot , tapi awek dia lawa lah jugak . 

then naik form 4 , aku duk sekelas dengan dia , yahoooo ! aku suka tengok
dia dalam kelas . dok dose op ? bia aku ahh .kelmarin aku suruh ajor 
math aku padahal aku tau doh jawapan ye . saje je nok suruh ye ajor .hahaha .macam gampang 
je kan aku ni . ahad ni hari terakhir aku kat sekolah tu , takboleh dah lah
aku tengok ye . adooiii . tapi kekgi kat sekolah nung , aku dok akan 
minat kat orang lain . aku akan MINAT MUNG SORANG JE

dear      ,aku tengok sokmo mung dalam kelas ,and sebab mung aku 
dokleh fokus dalam kelas, duk tengok ke mung . bukan senang aku 
nok minat & suka orang ea . jadi mung hargailah . haha . mung dok 
perasan ke ? ahad ni aku nok gop nombor mung , aku sokmo belajor
math ngan mung kan , masa mung ajor aku dok kan mung dok perasan 
aku tengok tah muke mung okmo . dok tengokpun tah buku . haha . 
bagus kan ? aku dok kan lupe mung bile aku g sekolah teknik
kekgi . yeeee , kita memang kawan kan , tapi
aku nok bende lain dari mg , 
PLEASE TREAT & LOVE ME MORE THAN A FRIENDS . 

*NOTA KAKI : sory , aku jiwang ket harini . sebab aku wat 
entry ni sambil dengar lagu rapuh by opick , se lagi , ahad ni 
hari last aku sekolah chendering , terlalu banyak kenangan sekolah
tu . thanks kepada semua cikgu kerana mengajar saya hingga tahap
ni . thanks kepada kawan-kawan , semua layan aku dengan baik 
harap-harap dapat jumpe di lain waktu .  insyaalah .

No comments:

Post a Comment