Sunday 8 July 2012

memoir

assalamualaikum ..

haii , rindu saya tak ? act, saya dah balik hari khamis dah. tapi malas melanda diri dan 
letihand nak rehat dekat rumah . meh nak story dekat korang apa yang dah jdi kat 
asrama banyak perkara tak baik berlaku , perkara mengerikan pun ada . sapa nak 
dengar ? cepatbuka telinga tu luas-luas anddddd concetrat .. *salah eja .haha .

pada ahad petang, aku menjejak kaki ke aspuri smtt . baru datang dah kena tidur 
dorm lain . teta 5 sebab musabab ada tetamu datang .then sekali lagi kena tidur 
lain . aku tidur teta 2 dengan kawanku syu tersayang .memang banyak perkara 
buruk berlaku , first, kawanku fatty sudah kembali ke sekola kembali selepas dua
minggu tak hadirkan diri . aku sangat rindu kau fatty . tapi kedatangan tak lama 
dia sudah tidak boleh menyesuaikn diri di situ . aku sangat kesiankan dia . dia 
kawan yang baik bagiku . dia seorang yang bijak,pandai . aku suka kawan dengan
kau fatty . 

masih banyak perkara yang aku ingin cerita tetapi aku takut untuk menaip kisah 
.... minta ampun semua . semalam 7.7.12 aku pergi sambut bithday anak sepupu
ku adik sham& adik liya . sungguh meriah pastinya.ini akan menjadi sebuah memoir
bagiku . pergi pustaka seri intan dengan mak , beli buku-buku rujukan . aku tak 
boleh belajar dengan hanya sekadar buku teks sahaja . then, nak pergi gunting 
rambut , cari kedai . tapi tak jumpa dan tutup . oh kedai gunting rambut , kenapa
kau begitu celaka tutup time aku nak gunting . aku sudah serabut dengan rambut
panjang bagai di asrama . susah untuk diurus .

kelmarin ku dengar kau ucap kata cinta ... eh , silap pulak . kelmarin jugak aku 
pergi makan ABC yang sudah lama aku idamkan . terima kasih ma ,terima kasih
kerana melayan kerenah anakmu yang cerewat ini , memandu kereta hingga ke
pantai batu buruk .esok akan ku masuk asrama . terasa lama nak sampai setahun
cukup sethun aku duduk di asrama . tahun depan tak nak ulangi perkara yang sama


aummm  terliur tak ?

minggu depan sudah masuk bulan ramadhan .tak sabar rasanya nak raya .haha 
time puasa tiap minggu boleh balik . ini yang aku suka . kalau balik hari-hari
lagi bagus . aku sebenarnya sudah kehabisan idea nak cerita dan menaip apa
penatku memerah otak tapi tak keluar jugak . nampaknya aku harus log out 
dulu . otey , bye salam . jumpa minggu depan .

No comments:

Post a Comment