Saturday 23 June 2012

jalan-jalan

assalamualaikumm . rindu saya tak ? mesti korang rindu kan . hampir ber-
bulan -bulan kot tak updated blog . saya kan sekarng duduk asrama . jadi
biasalah busy sikit . sekarang saya dah kembali . *lambai tangan . banyak 
benda nak cerita nih . saya cerita yang terjadi harini je dulu boleh tak ? 
sebab dah lama sangat cerita basi . jadi kita biarkan dia basi dulu ,haha 
kita story mory yang segar dulu yew . 
 
act, aku dah kena balik hostel petang tadi . tapi aku tak balik lagi , aku 
kena balik petang esok . ada kesulitan sikit. tadi aku pergi jalan-jalan
dengan mak dan kakak aku (kah) mula aku pergi ambik kah dekat psm 
dia nak ambil lesen motor kan . pastu .... malas nak cerita details .... 
pastu pergi kedai mkan . makan kuew tiew dengan mak titew .
mak aku dikelilingi aku dan kah tadi kat kedai .ohhhh lihatlah dunia 
betapa sweet and sayangnya aku kat mak aku . pastu ade orang giler 
datang kat aku minta sedekah .. bla...bla ...blaa 
 
aku nak beli tudung hitam aku yang dah hilang haritu , pergi beli beg 
sekolah kat arena . semua kedai dah pergi , last-last pergi arena .
pastu pergi pustka seri intan . beli pen banyak jugak ah . kay , 
sampai sini jew . adik aku nak main pulak netbook ni . buyy .
aku nak cakap kat dunia yang aku sangat-sangat sayang mak akuu .
 


No comments:

Post a Comment